25 Haziran 2022
  • İstanbul22°C
  • Diyarbakır19°C
  • Ankara17°C
  • İzmir25°C
  • Berlin26°C

RTÜK’TEN KANALLARA ‘KILIÇDAROĞLU’ CEZASI

RTÜK, Kılıçdaroğlu’nun açıklamalarını yayınlayan Tele1, KRT, Flash ve Halk TV’ye para cezası verdi.

RTÜK’ten kanallara ‘Kılıçdaroğlu’ cezası

30 Mayıs 2022 Pazartesi 13:43

Radyo ve Televizyon Üst Kurulu (RTÜK), CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun Erdoğan ailesinin TÜRGEV ve Ensar vakıfları üzerinden ABD’deki paravan bir vakfa para aktardığı ve kaçacağı iddiasında bulunduğu açıklamasını yayınlayan Tele1, KRT, Flash ve Halk TV’ye para cezası verdi.

RTÜK üyesi İlhan Taşcı, CHP liderinin Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan ve ailesi hakkındaki “para aktarma” ve “kaçacaklar” açıklamalarına yer veren 4 kanala oy çokluğu ile tavandan yüzde 3 para cezası verildiğini duyurdu.

Twitter’dan açıklama yapan Taşcı, yüzlerce şikâyet dilekçesinin aylardır işleme dahi alınmadığını, TÜRGEV ve Ensar’ın şikâyet dilekçelerinin “mürekkebi kurumada”‘ RTÜK Başkanı Ebubekir Şahin tarafından işleme konulduğunu söyledi.

Yorumlar
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış
ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.